Συνθήματα!

Συνθήματα

Σίγουρα
πολλά συνθήματα έχετε δει και διαβάσει
στους τείχους της πόλης σας και στο
διαδίκτυο. Τα παρακάτω τα έχω ξεχωρίσει
από τα πολλά που έχουν κατά καιρούς
γραφτεί στους τείχους του Δημοκρίτειου
Πανεπιστημίου Θράκης!



ΑΠΟ
ΜΙΑ ΜΑΤΑΙΗ ΖΩΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΝΑΣ “ΜΑΤΑΙΟΣ”
ΑΓΩΝΑΣ


ΤΟ
24ωρο ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ: ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
& ΣΤ’ ΑΛΛΑ ΘΕΑΤΗΣ


 

ΑΠΟΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΕΙΣΤΕ
ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ



ΣΥΝΤΑΞΗ
στα 18… ΣΤΡΑΤΕΥΣΗ στα 100

 

και
αυτό που μ’ άρεσε ιδιαίτερα


ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ ΕΛΕΓΑΝ ΝΑ ΜΗΝ
ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ

 

6 Σχόλια (+add yours?)

  1. ποκαχόντας
    Ιολ. 08, 2009 @ 14:02:26

    καλησπερα αγρια-δα πολυ καλο το ποστ….αλλα ιδιαιτερα μου αρεσε..[[ΤΟ 24ωρο ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ: ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ & ΣΤ’ ΑΛΛΑ ΘΕΑΤΗΣ]]ο σκυλος…που σαν θεατης μας εχει χεσμενους ..χαχαχαχχαχαχα…θα συμφωνησω μαζι σου πως το τελευταιο ειναι καταπληκτικοκαι μενα αυτο μου αρεσε πιο πολυ…..[εχει την σοφια της ωριμοτητας]

    Απάντηση

  2. .
    Ιολ. 08, 2009 @ 15:28:39

    ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΑΤΑΙΗ ΖΩΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΝΑΣ “ΜΑΤΑΙΟΣ” ΑΓΩΝΑΣΤα συνθηματα δεν γραφονται τυχαια ..εχουν το νοημα τους(υπαρχουν και καποιες εξαιρεσεις βεβαια!)την καλησπερα μου κοπελα μου.

    Απάντηση

  3. iannis
    Ιολ. 08, 2009 @ 15:47:15

    Ελα βρε αγριαδαΠου τα βρηκες αυτα τα συνθηματα???Αυτο που ξερω ειναι :ΣΥΝΤΑΞΗ στα 18… ΣΤΡΑΤΕΥΣΗ στα 100….και το πιο πετυχημενο…ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ ΕΛΕΓΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ…Καλο…βραδυ..κοριτσι μου!!

    Απάντηση

  4. Μιχάλης
    Ιολ. 08, 2009 @ 15:54:20

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΓΡΙΑΔΑ…ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΩ ΠΑΡΕΑ ΓΙΑΤΙ…ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΑΤΑΙΗ ΖΩΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΝΑΣ “ΜΑΤΑΙΟΣ” ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ!!!!!!!!ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ…ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ.

    Απάντηση

  5. Contessa's
    Ιολ. 09, 2009 @ 02:46:20

    Καταπληκτικά Αγριάδα μου!!!! Μου άρεσε πολύ αυτό με την στράτευση στα 100 και το τελευταίο που άρεσε και σε σένα…..Τελικά οι νέοι μας είναι ιδιαίτερα ευφάνταστα παιδιά και τίποτα από όσα γράφουν (ή συνθέτουν) δεν είναι τυχαίο……..Να έχεις μια όμορφη μέρα γλυκό και άξιο κορίτσι!!! Φιλάκιαααα!!!! :))

    Απάντηση

  6. PENNY
    Ιολ. 09, 2009 @ 04:11:38

    καλημεραααααααα!!!εχω δει πολλα τετοια συνθηματα στους δρομους και ειδικα στον χωρο του Πανεπιστημιου! θυμαμαι τοτε που σκοτωθηκε ο αλεξης ειχα δει στα καστρα ενα που ελεγε: φατε σφαιρες κερναει το κρατος!απο αυτα που εβαλες καλα το συνταξη στα 18 ειναι τελειο!!! α ρε και να γινοτανεεεεεεε!!!χαχαχαχαχαμου αρεσε ιδιαιτερα και το αποποινικοποιηστε την ελευθερη σκεψη!!!φιλακιααααααααααα

    Απάντηση

Σχολιάστε

