Οι παλιοί μας φίλοι!

http://

…και έρχεται η στιγμή για ν’ αποφασίσεις
με ποιούς θα πας και ποιούς θ’ αφήσεις…

4 Σχόλια (+add yours?)

  1. Αγριάδα
    Σεπτ. 05, 2009 @ 12:23:09

    Ολα φεύγουν… και άλλα προσμένουμε!…αλλά πάντα θα έρχονται στιγμές που θα καλούμαστε να αποφασίσουμε με ποιους θα πάμε και ποιους θα αφήσουμε

    Απάντηση

  2. ποκαχόντας
    Σεπτ. 05, 2009 @ 12:37:10

    καλησπερα αγρια-δα.. η προσωπικη μου εμπειρια με τις φιλιες εδω και 30κατι…μου εμαθαν οτι δεν φευγουν ολακαι δεν χρειαστηκε να μπω στην διαδικασια να σκεφτω ποιους θα αφησω ποιους θα κρατησω…αλλωστε θα ηταν κ εγωιστικο απο μερους μου…οπως αυτοι με δεχονται τοσα χρονια με τα ελαττωματα μου το ιδιο κανω κι εγωαλλιως φιλιες δεν συντηρουντε τοσα πολλα χρονιαπαντα ερχοντε φυσικα οι στιγμες που θυμωνεις καυγαδιζεις με τους φιλουςαλλα με αμοιβαιες υποχωρησεις [οπως και στις ερωτικες μας σχεσεις]οι φιλιες παραμενουν με τα καλα τους και τα κακα τους…κι εγω ειμαι απο τις τυχερες στο θεμα [ΦΙΛΙΑ]…και νιωθω πολυ ομορφα που οι φιλιες μου εχουν ξεπερασει τα 30 χρονια….ειμασταν παιδια και τωρα [κοροιδευουμε] ο ενας τον αλλον πως μπαγιατεψαμεκοιταμε φωτογραφιες μας και αναπολουμε και συγχρονως γελαμε παρα πολυπειραζομαστε μεταξυ μας….ειναι ιερο πραγμα η φιλια…που περιεχει σεβασμο εκτιμηση κ αξιοπρεπειαυγ …σου ευχομαι ενα αισιοδοξο και χαρουμενο σαββατοκυριακο!!!φιλιααααααααααα!!!

    Απάντηση

  3. Άρτεμης
    Σεπτ. 05, 2009 @ 12:42:35

    Ένας σημαντικός καρπός της φιλίας….Είναι η ανάπαυση και η ανακούφιση της καρδιάς……από το φούσκωμα και το σφίξιμο……που τα κάθε είδους πάθη …προκαλούν και επιφέρουν….Καλησπέρα και καλό Σ/Κ να έχεις …κοπέλα μου…

    Απάντηση

  4. PENNY
    Σεπτ. 05, 2009 @ 13:43:36

    δυστυχως απο φιλιες δενε χω τις καλυτερες αναμνησεις…μαλλον τις χειροτερες και δει προσφατως!!!τελικα η φιλια ειναι χαρισμα με το οποιο γεννιεσαι!φιλακιααααααα!

    Απάντηση

Σχολιάστε

