Αλλού είναι το πρόβλημα

ΕΠΕΤΕΙΟΣ   ΓΑΜΟΥ


Ένα
νιόπαντρο ζευγάρι
πήγε γαμήλιο ταξίδι
στο Παρίσι

Εκτός από μουσεία, πύργο
του Άϊφελ κτλ που επισκεύτηκαν, ένα
βράδυ είπαν να πάνε και σε κανένα μαγαζί
από αυτά που τόσα είχαν ακούσει… Πάνε
λοιπόν και αφού σερβιρίστηκαν και
παρακολούθησαν διάφορα “καλλιτεχνικά”
δρώμενα, ξεκωλιάρες και έτσι , τα μεσάνυχτα
ακριβώς χαμηλώνουν τα φώτα, δημιουργείται
ατμόσφαιρα, και μια έγχρωμη δέσμη φωτός
εστιάζει σε ένα ψηλό τραπεζάκι όπου
υπήρχαν τρία καρύδια. Βγαίνει τότε ένας
εντυπωσιακός έγχρωμος άντρας και
βγάζοντας το πέος του τσακ τσακ τσακ τα διαλύει!
Εγινε χαμός απο χειροκροτήματα και
σφυρίγματα.

Το
ζευγάρι γύρισε με το καλό στην Ελλάδα
και ζήσανε αυτοί καλά και εμείς καλύτερα…

Όμως
μετά από 50 χρόνια γάμου, είπαν να
ξανακάνουν το ίδιο ακριβώς ταξίδι…

Κλείνουν
λοιπόν το ίδιο δωμάτιο στο ίδιο ξενοδοχείο
και πραγματοποιούν για μια ακόμα φορά
το ταξίδι τους. Πηγαίνουν παντού όπου
πήγαν στο γαμήλιο ταξίδι τους, και την
ημέρα ακριβώς της επετείου τους πηγαίνουν
στο ίδιο κέντρο διασκεδάσεως. Αφού
παρακολούθησαν ένα παρόμοιο πρόγραμμα,
τα μεσάνυχτα ακριβώς χαμηλώνουν τα
φώτα, εστιάζουν στο ίδιο τραπέζι επάνω
στο οποίο όμως είχε τρεις ινδικές
καρύδες Παίζει η ίδια επιβλητική
μουσική, και βγαίνει ο ίδιος άντρας αλλά
με εμφανή τα σημάδια του χρόνου: Λίγο
φαλακρίτσα, άσπρα μαλλιά, ρυτίδες και
λίγο καμπούρης. Βγάζει πάλι το και… τσακ
τσακ τσακ διαλύει τις ινδικές καρύδες.
Το τι εγινε δεν περιγράφεται, όλοι
σηκώθηκαν να τον χειροκροτήσουν. Πρίν
φύγει το ζευγάρι για το ξενοδοχείο ο
άντρας πλησιάζει τον “καλλιτέχνη” και
τον ρωτάει: "Ρε φίλε συγχαρητήρια!!!! αλλά έχω μια απορία: "Γιατί πριν από 50 χρόνια έβαζες καρύδια και τωρα βάζεις ινδικές καρύδες;"

."Ε!>..
τι να κάνω φίλε μου; δεν με βοηθάνε και τα μάτια
μου"

22 Σχόλια (+add yours?)

  1. MARIA
    Σεπτ. 06, 2009 @ 13:08:28

    HAHAHAHHAHAH KALA BRE SU KATAPLHKTIKOOOOOOOOOOOEGRAPSE EIS TRIPLOUN AKOU NA DEIS TI ANAPTUSEI O ANTROPOS AN UPOLEITOURGEI MAI SHMANTIKH AISTHSH OPOS H ORASHHAHAHA SUPER KALO APOGEUMA

    Απάντηση

  2. Georgia
    Σεπτ. 06, 2009 @ 15:23:57

    χαχαχααχα….καλοοοοοο … καλα οι φωτο ολα τα λεφτα….φιλακια πολλα απαιχτη….

    Απάντηση

  3. Ντόρα
    Σεπτ. 06, 2009 @ 16:07:31

    Καλησπερα.. 🙂

    Απάντηση

  4. antoyanet
    Σεπτ. 06, 2009 @ 17:39:13

    καλοοοοοοοκαλη εβδομαδατο αγαλμα που το βρηκες;

    Απάντηση

  5. Αγριάδα
    Σεπτ. 06, 2009 @ 21:00:18

    To άγαλμα; θέλει κανείς να το αγοράσει; Δεχομαι παραγγελίες

    Απάντηση

  6. iannis
    Σεπτ. 07, 2009 @ 07:38:23

    Καλημεραααα!!!!Καλη βδομαδα!!!!Φοβερο…Αγριαδα μου….Βρε…μπας και πρεπει…να παρακαλαμε…να εχουμε…προβλημα…με τα ματακια μας????

    Απάντηση

  7. Aeolos
    Σεπτ. 07, 2009 @ 07:46:28

    Πολύ καλό φίλη Αγριάδα !… :))) Καλή εβδομάδα.ΥΓ : Η περιγραφή σου μου άρεσε, ειδικά το "ξεκωλιάρες και έτσι"… 🙂

    Απάντηση

  8. Άρτεμης
    Σεπτ. 07, 2009 @ 08:08:10

    Να και ένας άνθρωπος που το σφυρί….του είναι άχρηστο εργαλείο….Καλημέρα και καλή σου εβδομάδα…κοπέλα μου……

    Απάντηση

  9. Αγριάδα
    Σεπτ. 07, 2009 @ 08:18:29

    Αρτεμη δεν καταλαβα τι θελεις να πεις; ή εσυ δεν καταλαβες, οτι το "σφυρί" του λειτουργεί όλο και καλύτερα…Γιάννη σε εχω δει σε φωτογραφια με χειρουργική στολή και κάτι φακούς στα μάτια!!!!!!!

    Απάντηση

  10. Άρτεμης
    Σεπτ. 07, 2009 @ 08:22:30

    Xaxaxaxa….Αγριάδα…εδώ είναι το πρόβλημα….Εγώ …δεν το κατάλαβα το ανέκδοτο …aaaaaaxaxaxaxaxaxa( κάτσε-κάτσε …δεν θέλω να μου το εξηγήσεις όμως…γιατί είναι πονηρό…xaxaxaxa)

    Απάντηση

  11. iannis
    Σεπτ. 07, 2009 @ 08:42:32

    χαχαχχαχαχαχχ!!!!!εισαι…απιθανη…..αγαπητη…μαθητρια…μου!!!Και ποσο…παρατηρητικη!!!!Θα με κανεις…να σε πιστεψω!!!!χαχαχχαχ!!!

    Απάντηση

  12. Αγριάδα
    Σεπτ. 07, 2009 @ 08:53:46

    Φίλοι μου ευτυχώς έχω και τον σύμβουλό μου Espectador και μου θυμισε πως ακριβώς τελειώνει η ιστορία μας. Γι αυτό και το διόρθωσα…. ..για να μην σας μένουν και εσας αναπάντητα ερωτήματα.

    Απάντηση

  13. Άρτεμης
    Σεπτ. 07, 2009 @ 09:06:55

    αχαχαχαχαχαχαχαχαχ…..το σφυρί του ……έγινε βαριοπούλα…..χαχαχαχαχα….Κατά την λαικήν ρήση "μεγάλωσε ο μπαγλαμάς και έγινε μπουζούκι"….χαχαχαχαχα….!!!!!!!

    Απάντηση

  14. espectador
    Σεπτ. 07, 2009 @ 09:33:11

    Πρεπει να σεβομαστε τα κλασσικα κειμενα….Παρατηρηση: Αυτο το καταλευκο πεος περα απο το οτι ειναι ιστορικο λαθος εμπεριεχει και μια ρατσιστικη αιχμη ? 🙂

    Απάντηση

  15. Αγριάδα
    Σεπτ. 07, 2009 @ 09:38:12

    Μπααα…. θα φτιάξω και εγω μερικά απο μαύρο πηλό γιατί εκδηλώθηκε ενδιαφερον!

    Απάντηση

  16. ποκαχόντας
    Σεπτ. 07, 2009 @ 17:52:25

    τι βλεπουν τα μπιρμπιλωτα γουρλωτα ματακια μουυυυυυυυυυυυυυ!!!αμαννννννννν!!! τι ωραιο γλυπτον!!!!καλα ετσι [στραβο] βγηκε φωτο; η ητο στραβο απο πριν;;;πηρα τον μεγενθυτικο φακο μου και βλεπω πως εχει γινει τελεια δουλεια…υπεροχος φαλλος….για να τον βλεπεις μοναχα χαχαχαχαχχαχα

    Απάντηση

  17. Jen
    Σεπτ. 08, 2009 @ 03:59:25

    Μια υπενθύμιση να βάλω…αν ξαναπάω Παρίσι μετά από 50 χρόνια…να μην επαναλάβω ακριβώς όσα έκανα την προηγούμενη φορά….κινδυνεύω!!!:-))

    Απάντηση

  18. Mάριος
    Σεπτ. 08, 2009 @ 19:40:37

    Πωπω μυωπίαααααααααααα

    Απάντηση

  19. Bio-Μπαξές
    Σεπτ. 08, 2009 @ 20:02:43

    Για εξηγήστε μου κάτι…. εγώ φοράω γυαλιά από τα 7 μου, τώρα είμαι 42, και μετά από … λέω τώρα εγώ, 50 χρόνια… ;;; Εγώ τι θα πρέπει να κάνω δηλαδή;;;;

    Απάντηση

  20. Τσουκνιδιτσα
    Σεπτ. 08, 2009 @ 20:14:38

    καλα πεθανα.. απο τα γελια!!!Αμ η τσουναμω και εμπειρογνωμονας… γλυπτων!!!Φαλλοβλεπουσα ομως… στα μειον αυτο!!! βρε αν δεν εισαι φαλλοκρατουσα δεν κανεις τιποτα…Να εισαστε καλα ολοι με κανατε και γέλασα!!!

    Απάντηση

  21. Αγριάδα
    Σεπτ. 11, 2009 @ 17:34:04

    Tσουκνιδίτσα, καλλοκρατούσα ναι, αλλά όχι αυτό το έργο τέχνης!Ελένη, άλλα προσόντα να διατηρείς, και λιγη πρεσβυωπία δεν βλάπτει…Μάριε, να προσέχεις να μην κουραζεις τα ματια σουJenny να πας για την εμπειριαΤσουναμι, πηρες και φακό; να προσεχεις τα ματια σου

    Απάντηση

  22. Thanasis-
    Σεπτ. 11, 2009 @ 18:47:28

    Χα χ αχ αχ α χ α…..δηλαδή μερικά χρόνια αργότερα θα έσπαγε …καρπούζια!!!!Χα χα χ α χ α χ α ….

    Απάντηση

Σχολιάστε

