Στο δάσκαλό μου με αγάπη

Τα δώρα μου για σενα Γιάννη, ξερω ειναι το μεγάλο σου μεράκι.
H πρώτη φωτογραφία είναι δικιά μου και εγώ στην ηλικία σου έβαλα τα επί πλέον σκουλαρίκια, ποτέ δεν είναι αργά….
Ακολουθούν διάφορα σκουλαρίκια για να διαλέξεις:





                                                    

                                                                                                                        
Αχ! αυτή το ξέχασε στο μπάνιο, αλλά ποιός το χ@ζ@ι το σκουλαρίκι!  Τα σέβη μου δάσκαλε!


.

11 Σχόλια (+add yours?)

  1. iannis
    Σεπτ. 23, 2009 @ 11:46:26

    χαχαχαχχαχααχαχαχ!!!!Αγαπητη μου…"μαθητρια"…..πραγματικα με συγκινησες με την καταχωρηση σου!!!Επιασες το ευαισθητο μου…σημειο!!Το σκουλαρικι!!!Παλιο μου ονειρο..ανεκπληρωτο!!Τελικα….η μαθητρια,,,εγινε σκαλες ανωτερη…απο τον δασκαλο!!τι φωτογραφιες..ειναι αυτες???Ειδικα εκεινη με το σκουλαρικι που ξεχασε στο μπανιο!!Αλλα και το αλλο το μωρο..που ειναι ξαπλωμενο…..αλλο πραγμα!!!Αγριαδα μου διουρητικη….σε ευχαριστω μεσα απο τον πατο…της καρδιας μου….για τα δωρακια σου καθως και για την τιμη που μου εκανες…για την αναφορα σου σε μενα!!Σου δινω…και γω με την σειρα μου….την φιλια μου…..κατι που προσωπικα θεωρω ιερο…..και μια μεγαλη…αγκαλια..(και δοξα τον Γιαραμπη…λογω διαστασεων…διαθετω..)καθως και την εκτιμηση μου….Πολλα πολλα φιλακια!!!!Βανιας,Τριφης

    Απάντηση

  2. Αγριάδα
    Σεπτ. 23, 2009 @ 11:54:56

    Συμπλήρωσα και μια δικιά μου φωτογραφία (είναι η πρώτη) για να σου δώσω θάρρος

    Απάντηση

  3. MARIA
    Σεπτ. 23, 2009 @ 11:58:14

    AAAAA TI TRYFERH KALE MATHTRIA BRAVO STO DASKALO KAI STH MATHTRIA POU EGINE TOSO KALHKALO APOGEUMA AGRIADAAAAAAAAAFILAKIA…

    Απάντηση

  4. ποκαχόντας
    Σεπτ. 23, 2009 @ 11:58:51

    διαλεξα και γω ενα σκουλαρικακι πειραζει;;;και λοιπον τι!!!επειδη μπηκα στα 47 θα αφησωαποθυμενο;;;;;;;;;;οχιιιιιιιι!!!!και μαλιστα το διαλεξα σε συγκεκριμενο σημειοπου;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;παντως οχι εκει που νομιζετε ….προσωπικα για τον Δασκαλο θα μου αρεσε αυτο πανω στο [α]τριχωτο της κεφαλης θα κρυψει και τα κενα ενδιαμεσαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχααχαχαχα

    Απάντηση

  5. iannis
    Σεπτ. 23, 2009 @ 12:05:57

    Τσουναμωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!Σε βλεπω τι γραφεις…Σεβασμος στον big brother!!!!

    Απάντηση

  6. ποκαχόντας
    Σεπτ. 23, 2009 @ 12:12:06

    ΦΤΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!! και ειπα θα εχει παει για καμια π@@@@@@@@@ηκαι δε θα το προσεξει!!!οκοκοκοκοκοκ!!! big brother sorry!!!!!!!!!!!!!

    Απάντηση

  7. Ντόρα
    Σεπτ. 23, 2009 @ 15:43:51

    Να τον δω με σκουλαρικι στη καραφλιτσα..και ας πεθανω!χαχαχαχαχα απιστευτη!καλησπερα σας.

    Απάντηση

  8. Contessa's
    Σεπτ. 23, 2009 @ 16:08:36

    Μωρέ μπράβο η μαθήτρια…..!!!!!!!!! Τι σκουλαρίκι είν’ τούτο καλέ????? Μπράβο βρε Αγριάδα μου…..ο Δάσκαλος θάχει να το θυμάται!!!!!!!! Φιλάκιααααα!!!!! :))

    Απάντηση

  9. 300
    Σεπτ. 23, 2009 @ 16:15:32

    ………

    Απάντηση

  10. EL NIONIO
    Σεπτ. 26, 2009 @ 06:23:30

    "Σκουλαρίκι και μαλλί=αλητεία" έλεγε ένας φιλόλογος στο λύκειο που πήγαινα και έμοιαζε πάρα πολύ στο Γιάννη Πρετεντέρη..τίποτα δεν είναι τυχαίο τελικά ούτε καν η π@#@$α η ομοιότητα.Καλημέρα

    Απάντηση

  11. Georgia
    Σεπτ. 26, 2009 @ 10:17:40

    Τι κριμα βρε Γιαννη το δωρο για τα γεννεθλια σου επρεπε ναναι ενα χρυσο σκουλαρικι κ οχι βιβλιο … στα υποψιν….αξια η μαθητρια …..αλλα με οποιον δασκαλο κ αν κατσεις τετοια γραμματα μαθαινεις λεει ο σοφος λαος….φιλια σε ολους δασκαλους κ μαθηταδες,,,,,

    Απάντηση

Σχολιάστε

