Στη μνημη της Μερσεντες Σόσα

http:// 
http://http://www.youtube.com/watch?v=WyOJ-A5iv5I

Στη μνήμη της Μερσέντες Σόσα

Gracias a la vida – Ευχαριστώ τη ζωή

Ευχαριστώ τη ζωή που μου έδωσε τόσα
Μου έδωσε δυό λαμπερά άστρα που όταν τα ανοίγω
Διακρίνω τέλεια το μαύρο από το άσπρο
Και στον μακρινό ουρανό τον έναστρο ορίζοντα
Και ανάμεσα στο πλήθος τον άντρα που αγαπώ

Ευχαριστώ τη ζωή που μου έδωσε τόσα
Μου έδωσε την ακοή μου με όλο της το εύρος
Καταγράφει νύχτα κια μέρα γρύλλους και καναρίνια
Βασανιστήρια, τουρμπίνες, γαυγίσματα, χιονοθύελες
Και την τόσο τρυφερή φωνή του καλού μου αγαπημένου

Ευχαριστώ τη ζωή που μου έδωσε τόσα
Μου έδωσε τον ήχο και το αλφαβητάριο
και με αυτό, τα λόγια που σκέφτομαι και εκφράζω
Μάνα, φίλος, αδερφός και φως που φωτίζει
Τον δρόμο της ψυχής αυτού που αγαπώ

Ευχαριστώ τη ζωή που μου έδωσε τόσα
Μου έδωσε το βάδισμα των κουρασμένων μου ποδιών
Με αυτά ταξίδεψα σε πόλεις και λίμνες
Σε παραλίες και ερήμους, βουνά και πεδιάδες
Και στο δικό σου σπίτι, τον δρόμο σου και την αυλή σου

Ευχαριστώ τη ζωή που μου έδωσε τόσα
Μου έδωσε την καρδιά που φτερουγίζει μέσα μου
Όταν βλέπω τον καρπό του ανθρώπινου εγκεφάλου
Όταν βλέπω το καλό τόσο μακριά από το κακό
Όταν αντικρύζω το βάθος της καθαρής σου ματιάς

Ευχαριστώ τη ζωή που μου έδωσε τόσα
Μου έδωσε το γέλιο και τους λυγμούς
Έτσι διακρίνω την ευτυχία από την απώλεια
Τα δύο υλικά που φτιάχνουν το τραγούδι μου
Και το δικό σας τραγούδι ,που είναι το ίδιο τραγούδι
Και το τραγούδι των πάντων, που είναι δικό μου τραγούδι

Ευχαριστώ τη ζωή…

6 Σχόλια (+add yours?)

  1. Αγριάδα
    Οκτ. 04, 2009 @ 18:42:51

    Είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει τώρα στο youtube Σε κάθε τραγούδι της αφήνουν συνέχεια σχόλια, άνθρωποι απ όλο τον κ’οσμο και κυριως βέβαια απ τη Λατινική Αμερική. Παγκόσμια η συγκίνηση

    Απάντηση

  2. EL NIONIO
    Οκτ. 05, 2009 @ 09:00:17

    Και να σκεφτείς ότι στα περισότερα δισκοπωλεία δε βρίσκεις cds με τις πρώτες εκτελέσεις των τραγουδιών της.Μια πραγματικά συγκλονιστική ερμηνεύτρια.Καλημέρα απο το τακτικό μέλος εφορευτικής επιτροπής.

    Απάντηση

  3. PENNY
    Οκτ. 05, 2009 @ 09:12:06

    δεν θα υποκριθω πως τη γνωριζα….την ακουσα εδω σ’εσενα πρωτη φορα!υπεροχη φωνη!!! υπεροχο τραγουδι!καλο της ταξιδι….

    Απάντηση

  4. Αγριάδα
    Οκτ. 05, 2009 @ 11:06:24

    Εφορευτική Επιτροπή; Νιονιο! Μπας και έκανες καμια ματσακονιά; χα χα;Δεσποινάκι, εισαι μικρούλα, ισως γι αυτό… ολη η Λατινική Αμερική πενθεί και μαζί και όλος ο κόσμος…

    Απάντηση

  5. thalia
    Οκτ. 05, 2009 @ 22:20:23

    Φωνή που μαγεύει……..Σ Υ Γ Κ Λ Ο Ν Ι Ζ Ε Ι………Καλό της ταξίδι!

    Απάντηση

  6. Τσουκνιδιτσα
    Οκτ. 06, 2009 @ 06:16:54

    Καταπληκτικοι στιχοι…Μαγευτικη φωνη!!!Το αηδονι σωπασε… Καλο της ταξιδι !!!

    Απάντηση

Σχολιάστε

