Φαρδιές επαφές 3ου τύπου

Διαδικτυακές
επαφές και γνωριμίες

Γεια
σας φίλοι μου, καινούριοι (τσίλικοι).



Καταρρίπτεται συνεχώς ο μύθος οτι το
διαδίκτυο αποξενώνει τους ανθρώπους.
Χθες το βράδυ είχα τη μεγάλη χαρά να σας
γνωρίσω από κοντά.

Κατ’
αρχάς με τις πρώτες κουβέντες απ το
τηλέφωνο με σένα Γιάννη όταν ακόμα
ήμουνα στο χωριό μου,… πιο οικείος μου
φάνηκες απ τους παλιούς μου φίλους. Και
όταν ήρθα στην Αθηνα και μίλησα με σας
Γεωργία και Θωμαή το ίδιο.

Και
ενώ Γιάννη θα βλεπόμασταν έξω την μια
μέρα, άλλαξε το πρόγραμμα και μας κάλεσες
στο σπίτι σου. Γι αυτό και μόνο οφείλω
να σε ευχαριστήσω, γιατί ήρθα εγώ απ την
άκρη της Ελλαδίτσας μας, μια άγνωστη,
που εντάξει ανταλλάσσουμε σχόλια, ευχές
και αγκαλίτσες, και σαν να ήμουνα μια
αγαπημένη καλή φίλη με καλείς στο σπίτι
σου. Μεγάλη τιμή για μένα, τι να πω, το
εκτιμώ και κυρίως εκτιμώ τον κόπο και
το χρόνο που αφιέρωσε η Δώρα για να
ετοιμάσει το τραπέζι, ενώ δουλεύει κάθε
μέρα, πρωί απόγευμα. Και τι όμορφη
οικογένεια! Σκεπτόμενο και προβληματισμένο
παιδί ο Μανος, άνετη απλή και φιλική η
Δώρα, κυμπάρισα γυναίκα η κυρία Μαρία,
που αν διαπιστώσετε ότι είναι ματιασμένη
να ξέρετε θα είναι από μένα. Ευτυχώς
Γιάννη ξέρεις πως ξεματιάζονται μέσω
διαδικτύου. Και μετά ήρθε και η κορούλα
σας, όπως όλα τα παιδιά με τα φορτωμένα
προγράμματα τους δεν έχουν τη δύναμη
ούτε να φάνε καλά καλά, και κοιμούνται
όπου βρούνε. Η γλυκειά μου, δεν ξυπνούσε
με τίποτα, ούτε τα γέλια ούτε τις φωνές
τις δικές μας, ούτε όταν την παρακαλούσατε
να πάει στο δωμάτιό της.

Και
όταν ήρθατε Γεωργια και Θωμαή ήσασταν
ακριβώς όπως σας περίμενα. Κόκκινο
τσουνάμι η Θωμαή, υπέρκομψη η Γεωργια.
Και αγκαλιές και φιλιά και ευγενικές
χειρονομίες με τα δωράκια σας, για να
σας θυμάμαι, που έτσι και αλλιώς θα
γινόταν.

Τι
όμορφα που περάσαμε, και κυρίως πόσο
ουσιαστική ήταν η κουβέντα μας.

Και
συ Δώρα τι γλυκειά γυναίκα, σαν τον
χαλβά που έφτιαξες γλυκός και αρωματικός!
Και στη λούφα πήρα και δεύτερο κομμάτι,
και όταν ήρθα στο σπίτι ένα Simeco
από
πάνω για σιγουριά για να μην
προλάβω να τιμωρηθώ για την λαιμαργία
μου.

Να
είστε πάντα καλά βρε παιδιά, με υγεία
και αγάπη να αντιμετωπίζετε τα προβλήματα
που έτσι κι αλλιώς προκύπτουν στη ζωή
μας, και με την πρώτη ευκαιρία να έρθετε
να απολαύσετε την αγριάδα που έχει
κατακλείσει την αυλή μου.

Με
την πρώτη ευκαιρία θα βάλω και φωτογραφίες
εδώ. Δεν χρειαζόμαστε photo shop
Θωμαή. Είμαστε όλοι κούκλοι και
κούκλες! Να μας έχει ο “θεός” καλά να
ανταμώνουμε!

Καλή
σας μέρα και πολλά πολλά φιλιά.

Και πάλι
σας ευχαριστώ πολύ, η Αγριάδα η ήρεμη.

……και ένα ανεκδοτάκι που μόλις μου έστειλε ο Espectador για να σας τονώσω το ηθικό, ώ αντρες! (εμ! όλο να σας το τονώνουμε χρειάζεται)

Ένας Γάλλος, ένας Ιταλός και ένας Έλληνας είναι σε μια υπερατλαντική πτήση. Μετά απο μερικά κοκτέιλ, οι άντρες άρχισαν να συζητούν για προσωπικά θέματα:
– "Χτες το βράδυ έκανα έρωτα στη γυναίκα μου τέσσερις φορές", είπε ο Γάλλος, "και το πρωί μου έκανε υπέροχες κρέπες και μου είπε πόσο πολύ με λατρεύει".
– "Χα, εγώ χτες το βράδυ έκανα έρωτα στη γυναίκα μου έξι φορές", απαντά ο Ιταλός, "και το πρωί αφού μου έκανε μια υπέροχη ομελέτα, μου είπε ότι ποτέ δεν θα μπορέσει να αγαπήσει άλλον άντρα στη ζωή της".
Ο Έλληνας είχε μείνει σιωπηλός και έτσι, ο Γάλλος γύρισε με ύφος και τον ρώτησε:
– "Και εσύ, πόσες φορές έκανες έρωτα στη γυναίκα σου χτες το βράδυ;"
– "Μία", του απαντά ο Ελληνας.
– "Χα, μόνο μία;" του λέει ειρωνικά ο Ιταλός. "Και τι σου είπε σήμερα το πρωί;"
– "Μη σταματάς…"

21 Σχόλια (+add yours?)

  1. Ντόρα
    Οκτ. 14, 2009 @ 08:19:14

    Ενα μεγαλο συγνωμη που δεν μπορεσαμε να ερθουμε κι εμεις Αθηνα μου αλλα καποια οικογενειακα προβληματα…ελπιζω να καταλαβαινεις.Η παρεα που γνωρισες ειναι καταπληκτικα παιδια ολοι τους.Μια μεγαλη αγκαλια!!!!!Αισθανομαι πραγματικα ασχημα..αλλα ..παντα υπαρχει ενα αλλα οταν δεν μπορεις να το αλλαξεις.φιλια πολλα και ελπιζω εις το επανιδην να ειμαι και γω παρεα με τη παρεα!!!

    Απάντηση

  2. Αγριάδα
    Οκτ. 14, 2009 @ 08:32:35

    A! όχι Ντόρα μου να μην αισθάνεσαι άσχημα. Αυτό έλειπε, μου είπε ο Γιαννης τις δυσκολίες σας. Θα μας δοθούν πολλές ευκαιρίες ελπίζω να συναντηθούμε. Φιλιά στα παληκάρια σου!

    Απάντηση

  3. iannis
    Οκτ. 14, 2009 @ 10:07:52

    Καλημερα Αγριαδα….διουρητικη!!!!Ρε συ….με κανεις και κοκκινιζω….Εχω την εντυπωση οτι εισαι λιγο υπερβολικη σε ολα αυτα που λες….!!Λοιπον..και εμεις ολοι..στην οικογενεια μειναμε κατενθουσιασμενοι με σενα….οταν σε γνωρισαμε!!!Εισαι ενας ανθρωπος τοσο ζεστος….τοσο καλωσυνατος..με χιουμορ…που μειναμε με το στομα ανοιχτο!!Εισαι ακριβως..οπως παρουσιαζεσαι μεσα απο την σελιδα σου!!!Χαιρομαι πολυ που τελικα…δεν εχω απογοητευθει απο κανενα φιλο..που εχω γνωρισει μεσα απο το διαδυκτιο.Αν…σου αρεσε η πεθερα μου…βρε κοριτσι μου…να στην στειλω…για οσο καιρο…θες!!!!Να ξερεις…οτι οι πεθερα…και τα παιδια των αλλων….ειναι καλυτεροι απο τους δικους μας…Να ακους τον δασκαλο σου!!!Χαιρομαι που σου αρεσε ο χαλβας της Δωρας…Θα της πω…να σου φτιαξει και να στο στειλει με κουριερ..χαχαχχαχ!!!!Το σπιτι μου…καλη μου φιλη…ειναι παντα ανοιχτο…για ολο τον κοσμο…ποσο μαλιστα για τους φιλουσ μου…..και παντα…γεματο ειναι απο κοσμο….Θα συμφωνησουμε..στο οτι ολοι μας ειμαστε κουκλια….και το photo shop…δεν μας χρειαζεται!!!Ευχομαι να συναντηθουμαι,οσο πιο γρηγορα….γινεται……Καλο απογευμα να εχεις….το σουτζοκ…λουκουμ…της Ξανθης….καταπληκτικο…..Απογευμα…δεν προλαβε…να το βρει!!!!

    Απάντηση

  4. Αγριάδα
    Οκτ. 14, 2009 @ 10:14:41

    Γεια σου Γιάννη, χαιρομαι που σας αρεσει το σουτζουκ λουκουμ. Κολλάει στα δόντια και μπορεί να σας φύγουν οι μασέλες, αλλά τι ανάγκη! αφού έχετε την οδοντίατρο στο σπίτι σας!

    Απάντηση

  5. 300
    Οκτ. 14, 2009 @ 12:22:55

    Ω !Ω ! Ω! Ω! Ω!……….τί ωραία πράγματα………!ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ..!….ΧΑΙΡΕΤΕ……….

    Απάντηση

  6. espectador
    Οκτ. 14, 2009 @ 12:30:52

    Γεια σας. Εγω γευτηκα απο μακρυα τον ενθουσιασμο της Αγριαδας μου για τους καινουριους της φιλους, που τους θεωρω και δικους μου φυσικα. Την περιμενω αυριο να μου τα πει και απο κοντα. Θα χαρω πολυ να σας δω ολους στην Ξανθη και στο δικο μας σπιτι. Χειμωνας σημερα εδω-ετοιμαζω ξυλα για το τζακι το βραδυ-αλλα η ζεστη σας μπορει να με κανει να το αναβαλλω. Να ειστε παντα καλα και οσο γινεται κοντα σ αυτα και σ αυτους που αγαπατε.

    Απάντηση

  7. MARIA
    Οκτ. 14, 2009 @ 14:15:42

    ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΟΜΟΡΦΑ ΜΠΡΑΒΟΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΧΩΡΙΖΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΕΠΑΦΗΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΚΟΝΤΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΜΕ ΒΡΑΔΙΕΣ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΑΓΡΙΔΑ ΜΟΥ

    Απάντηση

  8. Contessa's
    Οκτ. 14, 2009 @ 14:28:49

    Είναι από τα καλά και όμορφα που μπορεί να προσφέρει το Διαδίκτυο και θα συμφωνήσω με το Μαράκι από κάτω..!!!!Εύχομαι, κάθε φιλία που αναπτύσσεται μέσα από αυτό το χώρο, να είναι ευχάριστη και δημιουργικη και να προσφέρει πάντα χαρά και τα πιο όμορφα συναισθήματα!!!!!Μπράβο σας παιδιά…..πάντα έτσι!!!!!!! Φιλιά πολλά :))

    Απάντηση

  9. ποκαχόντας
    Οκτ. 14, 2009 @ 14:46:18

    ηρθα κοκκινοτσουναματη κ θυμωμενη..διαβαζω-διαβαζω αλλα!!!!!!!!!για το σουφλε λεξη;;;o mon die!!! σας ειπα κ το μυστικο της συνταγης…ντ-ροπη λεμεεεε!!!!!λοιπον αγρια-δα….αν και λιγο συγκρατημενη ησουν ακριβως εσυ…πανεξυπνο χιουμορ…που λατρευω…γλυκια καλεεεεεεεε αρεσες κ στον αντρα μουπου ειναι [δυσκολος] τυπος….γενικα με τους ανθρωπους που γνωριζει πρωτη φορατις φωτο δεν τις ειδα ακομη….να εισαι καλα ..εισαι ωραιος ανθρωπος!!!και ναι αν ειναι ματιασμενη η πεθερα του βανια..θα ειναι κ απο μενα….

    Απάντηση

  10. Mάριος
    Οκτ. 14, 2009 @ 15:13:41

    Ετσι!!!!!Γιατί αυτους τους μυθους συνηθως τους φτιάχνουν οσοι δε ξερουν κομπιουτερ-και φυσικα δε ξερουν τι τους γίνεται!!!

    Απάντηση

  11. Ντόρα
    Οκτ. 14, 2009 @ 15:15:39

    να κλαψω η να φωναξωωωωωωωωωωωωωωωωωωΓιαννη κανονισε βρε παλι μεσοβδομαδα..ξερεις εσυ!Ζηλευωωωωωω οσο για σενα Τομαρακι το σουφλε σου θα το δοκιμασω στο σπιτι μου αυτη τη φορα!!!!φιλακια σε ολου..καλησπερα τρεχω ..δρομολογια παλι!

    Απάντηση

  12. Αγριάδα
    Οκτ. 14, 2009 @ 16:13:50

    Είδες βρε Τόμμυ, η πληθορική σου παρουσία επεσκίασε το σουφλέ σου, όσο για τα μυστικά της συνταγής μην φοβάσαι μόνο εδώ λέω να τα δημοσιεύσω!

    Απάντηση

  13. Αγριάδα
    Οκτ. 14, 2009 @ 16:17:30

    Σας ευχαριστώ όλους και σενα Χρήστο ιδιαίτερα που εισαι και δύσκολος, και λέω το ανέκδοτο να το αφιερώσω σε σένα, γιατί όσο "ανεβασμένο" ηθικό και αν έχεις, με τη γυναίκα που πήρες όλο και θα χρειάζεται τόνωση.

    Απάντηση

  14. ποκαχόντας
    Οκτ. 14, 2009 @ 16:26:38

    χαχαχχαχα!!! μπα σε αυτα ο κρις ειναι….γαλλος!!!!σταματα του λες και συνεχιζει ….νααααα….αααααααααααυτα!!!

    Απάντηση

  15. Thanasis-
    Οκτ. 14, 2009 @ 17:09:31

    Χα αχ αχ α χα χαχ α χαχ…αθάνατε Έλληνα εραστή….Καλές μελλοντικές συναντήσεις…..

    Απάντηση

  16. Georgia
    Οκτ. 14, 2009 @ 18:27:33

    Καλησπερααααααα….Αθηνα μου χαρικα παρα πολυ που επιτελους γνωρησα τη γυναικα που μας βουτιξε στα λασπονερα… εισαι φοβερη με απιστευτο χιουμορ .μια καταπληκτικη κυρια με τα ολα της πιστεψεμε ενιωσα πολυ ζεστασια κοντα σου λες κ γνωριζομαστε χρονια ,σε ευχαριστω για αυτο…θα χαρω παρα πολυ να σε ξαναδω πριν φυγεις για τη μακρινη Ξανθη …αλλα εστω κι αν γινει να μη σε ξαναδω απο κοντα αυτες τις μερες ,θελω να σου πω οτι κατακτησες τη καρδια μου…η φιλικοτητα σου κ η απλοτητα που σε χαρακτηριζει σαν ανθρωπο με κανει να πιστευω οτι εστω κ κρυμενοι πισω απο μια οθονη καταλαβαινεις τελικα τι πρεσβευει ο καθενας ……Νασαι παντα καλα καλη μου , και ενα μεγαλο ευχαριστω που καθησες μαζι μου κ τσουγκρισες ενα ποτηρι κρασι…..φιλια πολλαα!!

    Απάντηση

  17. Αγριάδα
    Οκτ. 14, 2009 @ 18:34:33

    Ευχαριστώ πολύ Γεωργία, αύριο το πρωί φεύγω, αλλά τωρα που "ανοίξαμε πόρτα για το χειμώνα" σίγουρα θα βλεπόμαστε κάπου κάπου. Να είστε όλοι καλά, σας φιλώ με αγάπη, και θα σας "ξαναδώ" από την Ξανθη πια….

    Απάντηση

  18. Τσουκνιδιτσα
    Οκτ. 14, 2009 @ 18:38:36

    Καλησπερα σ ολους σας!!!Παντα τετοια!!!

    Απάντηση

  19. Παύλος ο Γραικός..
    Οκτ. 14, 2009 @ 19:45:13

    Πάντα τέτοια!!!!!Να διοργανώσουμε και μια πανελλαδική συνάντηση.

    Απάντηση

  20. Jen
    Οκτ. 15, 2009 @ 04:00:20

    Με κάνετε όλοι σας περήφανη!Μόνο αυτό έχω να πω:-))(επίσης θέλω να μάθω το μυστικό του σουφλέ…κλαψ!)

    Απάντηση

  21. Artemis
    Οκτ. 15, 2009 @ 07:02:06

    πολυ ομορφα πραγματα διαβαζω εδω μεσαμπραβο φιλοι μου!σαν οπαδος του διαδικτυου θα συμφωνησω στο οτι φερνει κοντα τους ανθρωπους!που τρεχεις παλι καλε ντορα; (εμεις συναντησεις το χειμωνα που κοβει η δουλεια ετσι;)

    Απάντηση

Σχολιάστε

