Μυθος

Πολύ ησυχία βλέπω έπεσε, γι αυτό ας ακούσουμε:

  
http://http://www.youtube.com/watch?v=V5La59CZgCk
  

Ηλιογέννητη

Εκτύπωση από: http://www.stixoi.info

Στίχοι: Μάνος Αχαλινωτόπουλος
Μουσική: Μάνος Αχαλινωτόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Αλέξανδρος Παρχαρίδης

Είδα ενα όνειρο μικρό
που γλύκανε η καρδιά μου
Είχα φτερά πνοή γιορτή
Ψηλό το πέταγμά μου

Κι έψαχνα λέει στα σύννεφα
στην αγκαλιά του αγέρα
να βρώ την ηλιογέννητη
του ήλιου θυγατέρα
στο πέταγμα μου

ΡΕΦΡΑΙΝ

Του ανέμου άστρο κι εγώ
το πιο μικρό
μες το φως της αυγής ανατολής
Μες το μπλε τ’ ουρανού
του γιορτινού
η ματιά μου δροσιά σταλαγματιά
με το φόβο γελά αχ πως πετώ
του ανέμου ψυχή κι εγώ
πως να σωθώ
να μάθω που πηγαίνω

Βρίσκω την ηλιογέννητη
στου σύννεφου την άκρη
φλόγα φωτιά στα μάτια της
χρυσή ειν’ η θωριά
αααχ η θωριά της

Αν θες να μάθεις που θα πας
και να σωθείς γυρεύεις
παιδί να γίνεις μάτια μου
στο μύθο να πιστεύεις

Παιδί να γίνεις μάτια μου
στο μύθο να πιστεύεις

10 Σχόλια (+add yours?)

  1. ποκαχόντας
    Δεκ. 09, 2009 @ 06:34:34

    ησυχια με μενα ξυπνια οοοοοοοολη τη νυχτα και συνεχιζω ακαθεκτη….γινετε;;;;;;;;οχιιιιιιιιιι!!!μαλλον η αυπνια με πειραξε……χαχαχχαχαβλεπω κ ακουω εις διπλουν το βιδεο!!!εναν γιατρο παραυτα λεμεεεεεεεεεε!!!

    Απάντηση

  2. Bio-Μπαξές
    Δεκ. 09, 2009 @ 07:43:01

    Καλημέρα. Καλημέρα.Φιλιά. Φιλιά.

    Απάντηση

  3. iannis
    Δεκ. 09, 2009 @ 10:43:29

    Καλημερα Αγριαδα!!!!Πολυ καλη φωνη…ο τυπος!!Δεν τον εχω ξανακουσει!!!!Μου αρεσε!!Πολλα φιλια!!!

    Απάντηση

  4. Ντόρα
    Δεκ. 09, 2009 @ 10:45:55

    Ν’αρχισω τις φωνες να σπασω την ησυχια;Μπα….το τραγουδι που μας εβαλες ειναι πιο καταλαγιαστικο και απο ενα κουνημα σε μια αιωρα.:))παντως ειναι πολυ ομορφο!Καλημερα Αγριαδα μου.

    Απάντηση

  5. Αγριάδα
    Δεκ. 09, 2009 @ 11:59:21

    Χα χα! το έβαλα διπλό για να σας μπερδέψω… δεν τα βλέπετε διπλά ΘωμαήΕβαλα και τους στίχους με όλα τα στοιχεία. Ο Αχαλινωτόπουλος πάντα μου άρεζε, τώρα έμαθα και το όνομα του τραγουδιστή..Καλημερα Γιάννη, Ντόρα, Ελένη, Θωμαη…

    Απάντηση

  6. MARIA
    Δεκ. 09, 2009 @ 12:33:03

    kalo apogeuma agriada moukai mena mou arese polu kai den to exo xanakousei pote ,,,polla filakia

    Απάντηση

  7. 300
    Δεκ. 09, 2009 @ 14:38:18

    Ησυχία ?Γιατί,δεν είναι καλή ?….Χαίρετε..!

    Απάντηση

  8. .
    Δεκ. 09, 2009 @ 15:18:14

    Κ.αλησπέρα Αγριάδαα και Κ.αλησπέρα Αγριάδα εεεε διπλό το βίντεο διπλή και η Κ.αλησπέρα, χιχιχι!:)))

    Απάντηση

  9. Παύλος ο Γραικός..
    Δεκ. 09, 2009 @ 15:41:08

    Την καλησπερα μου Αγριαδα!!!!

    Απάντηση

  10. Thanasis-
    Δεκ. 09, 2009 @ 15:46:50

    Καλησπέραααααα….

    Απάντηση

Σχολιάστε

