αντι-ρατσισμός


Αυτό ήταν το ποίημα
προτάθηκε από τα Ηνωμένα Έθνη ως το καλύτερο του 2006.
Για τους
περισσότερους Άγνωστο. Όμως η διαχρονική του αξία ενάντια στο ρατσισμό
τεράστια!
Γραμμένο από ένα παιδί από την
Αφρική.
 
Όταν γεννιέμαι,
είμαι μαύρος 

Όταν μεγαλώσω, είμαι μαύρος
Όταν κάθομαι στον ήλιο,
είμαι μαύρος

Όταν φοβάμαι, είμαι μαύρος
Όταν αρρωσταίνω, είμαι
μαύρος

Κι όταν πεθαίνω, ακόμα είμαι μαύρος
 
Και εσύ λευκέ άνθρωπε

Όταν γεννιέσαι, είσαι ροζ
Όταν
μεγαλώνεις, γίνεσαι λευκός

Όταν κάθεσαι στον ήλιο, γίνεσαι κόκκινος

Όταν κρυώνεις, γίνεσαι μπλε
Όταν φοβάσαι, γίνεσαι κίτρινος

Όταν αρρωσταίνεις, γίνεσαι πράσινος
Κι όταν πεθαίνεις, γίνεσαι
γκρι

 
Και λες εμένα έγχρωμο;

9 Σχόλια (+add yours?)

  1. Τσουκνιδιτσα
    Δεκ. 19, 2009 @ 12:43:21

    Γεια σου ομορφη Αγριαδα…!!!

    Απάντηση

  2. Bio-Μπαξές
    Δεκ. 19, 2009 @ 13:09:31

    Ναι, και για μένα άγνωστο ήταν…Καλό Σ/Κ

    Απάντηση

  3. Georgia
    Δεκ. 19, 2009 @ 13:30:42

    Καλο μεσημεριιιιιι ..μπραβο Αθηνα μου…….Νατοι αδελφε!!απο κι κατεβαινουν οι ασιατεςαπο κατω οι ευρωπαιοινα φαινονται οι αφρικανοι γελανε κοιτα γελανεγεια σας ανθρωποι ολοι ειμαστε ιδιοικαι σε τουτη τη γη ολοι εχουμε δικαιωμα να ζησουμε τι κι αν διαφερει το χρωμα του δερματοςμας….ενα ομορφο σαββατοκυριακο να εχεις γλυκια μου!!

    Απάντηση

  4. espectador
    Δεκ. 19, 2009 @ 16:01:13

    Πολλοι "λευκοι" βεβαια ειναι μαυροι μεσα τους.

    Απάντηση

  5. ποκαχόντας
    Δεκ. 19, 2009 @ 16:18:04

    καλησπερα αγρια-δα μου….το ηξερα κ οταν το πρωτοδιαβασαφροντισα και το αντεγραψα..σε ενα χοντρο τετραδιοπου γραφω …οτι με εντυπωσιαζει…ανα καιρους ξαναδιαβαζωκαποια κομματια για να …θυμαμαι …οτι ειμαι ανθρωποςκαι ειναι τοσο μα τοσο αληθινο….

    Απάντηση

  6. Thanasis-
    Δεκ. 19, 2009 @ 16:41:13

    Αν ξαναέλθω στη Γη θα ήθελα να μην είμαι λευκός…Είμαστε το χειρότερο ανθρώπινο είδος….Καλό Σαββατόβραδο Αθηνά…

    Απάντηση

  7. Ντόρα
    Δεκ. 19, 2009 @ 17:41:18

    Σωστοοοοοοοοοοο!Την καλησπερα μου.

    Απάντηση

  8. Mάριος
    Δεκ. 19, 2009 @ 17:58:38

    Πολύ σωστό!!!!

    Απάντηση

  9. thalia
    Δεκ. 19, 2009 @ 22:28:05

    Γειά σου κοπέλα μου.Σ Ω Σ Τ Ο………………………………………Καλό ξημέρωμα.

    Απάντηση

Σχολιάστε

