Εσείς στην ψαρόσουπα βάζετε κολοκάσι;

Εσείς στην
ψαρόσουπα βάζετε κολοκάσι;

μήπως αγκινάρες
Ιερουσαλήμ; το ίδιο είναι.


         Τι είναι αυτά
θα μου πείτε; Και εγώ μόλις το έμαθα.
Όλοι ξέρετε τις όμορφες κίτρινες
μαργαρίτες που τις φυτεύουμε στους
κήπους μας όσοι έχουμε και μετά δεν
μπορούμε να απαλλαγούμε γιατί
πολλαπλασιάζονται και πνίγουν τα άλλα
λουλούδια. Ε, και εγώ μια μέρα, έσκαβα
και πετούσα ρίζες, και άφησα μόνο λίγες
σε μια άκρη για να ανθίσουν τον Οκτώβριο.
Έρχεται λοιπόν ένας φίλος και μου λέει
οτι τρώγονται. Και πραγματικά την επόμενη
Κυριακή μαγείρεψα αρακά και έβαλα μέσα
μερικές ρίζες που βρήκα. Ενδιαφέρουσα
γεύση, κάτι μεταξύ αγκινάρας και κουκιών.

Και σήμερα που
έκανα ψαρόσουπα, βγήκα στον κήπο και
έβγαλα μερικές. Ειναι μικρές τώρα, όταν
θα ανθίσουν και θα μαραθούν τα λουλούδια
θα είναι η κατάλληλη εποχή για να τις
μαζέψω.


Ε! λοιπόν στον
κήπο δεν βρήκα μόνο κολοκάσι, αλλά και
τρυφερά φύλλα μολόχας, και λίγα φύλλα
τσουκνίδας και μερικά κρεμμυδάκια.
Πάντα βρίσκω κάτι που θα συμπληρώσει
τις σούπες ή τις πίτες μου.

Καθάρισα τις ρίζες αυτές που είναι σαν μικρές γλυκοπατάτες, και νάτες μαζί με οτι άλλο βρήκα


Ετοίμασα τα υλικά για την ψαρόσουπα, όσο το ψάρι θα βράζει, και αφού το βγάλω, θα το καθαρίσω και εν τω μεταξύ θα βράζουν τα λαχανικα.


Μην διστάσετε να βάλετε και λίγο σπανάκι, λίγο κάρδαμο, όλα με μέτρο.

Καλή σας όρεξη

Εδώ βρήκα ενδιαφέροντα στοιχεία για αυτό το φυτό:

http://www.mednutrition.gr/content/view/4091/73/




9 Σχόλια (+add yours?)

  1. Αλέξανδρος
    Μάι. 23, 2010 @ 08:39:17

    καλή όρεξη ….

    Απάντηση

  2. iannis
    Μάι. 23, 2010 @ 10:41:58

    Καλημερα αγριαδα…Το συζητησαμε προχτες αν θυμαμαι καλα…και μου ελεγες για τις μαργαριτες.Δεν ηξερα οτι λεγεται και κολοκασι…Προτη φορα εφαγα κολοκασι στην Κυπρο καπου γυρο στο 87…και μου ειχε αρεσει πολυ…Κοιτα να δεις..ειχα τετοιο πραγμα στην αυλη μου..και δεν το ηξερα!!Δεν ξερω πως μαγειρευεται και αν πηγαινει στην ψαροσουπα….Περιμενω εντυπωσεις!!με τον Εσπεκταντορ…μιλησα σημερα!!!καλο διημερο…

    Απάντηση

  3. espectador
    Μάι. 23, 2010 @ 14:04:14

    Μολις εφαγα το τελευταιο πιατο ψαροσουπας-κρυφα απο την Αγριαδα. Απελπιστικα…..νοστιμη! Το κολοκασι ειναι καπου αναμεσα στην αγγιναρα και τα κουκια. Πολυ ωραια τροφη….και να σκεφτεις τοτσα χρονια την…βρισαμε γιατι μας εκλεινε τα λουλουδια…….τρομαρα μας.

    Απάντηση

  4. Ντόρα
    Μάι. 23, 2010 @ 16:11:30

    δεν ηξερα καθολου τι ηταν..τωρα το εμαθα..αλλα γενικα εγω στα φαγητα μου δε βαζω και πολλα απο αυτα λογω μιζεριας.καλο απογευμα Αθηνα μου.

    Απάντηση

  5. Thanasis-
    Μάι. 23, 2010 @ 17:56:09

    Πρέπει να εκδόσεις ένα βιβλίο με τα σχετικά άγνωστα προϊόντα της μάνας Γης…Καλό βράδυυυυυ….

    Απάντηση

  6. Αγριάδα
    Μάι. 24, 2010 @ 08:40:58

    Nτόρα ο πλούτος στις γεύσεις είναι όλα αυτά. Οταν έρχομαι στην Αθήνα πηγαίνω στις λαϊκές και αγοράζω ότι δεν βρίκσω στη βόρεια Ελλάδα, δηλαδή, μυρώνια, καυκαλίθρες,… τα ψιλοκόβω και εχω για μήνες στην κατάψυξη.

    Απάντηση

  7. Αγριάδα
    Μάι. 24, 2010 @ 08:45:43

    Θανάση, υπάρχουν οι πληροφορίες, αρκεί να θέλει κανείς να ψάξει. Έχω ενα βιβλίο της Μυρσίνης Λαμπράκη, απ’ όπου έμαθα ενα σωρό χόρτα!!! Σε μεγάλη πόλη μεγάλωσα αλλά πήγαινα στο κέντρο, στο καπάνι για να βρω ότι δεν υπήρχε τότε στα άλλα μανάβικα. Νομίζω οτι και σε αυτό τον τομέα πρέπει να είμαστε ανοικτοί σε κάθε πληροφορία.

    Απάντηση

  8. Trackback: Κίτρινες μαργαρίτες | Χώρος του χρήστη Αγριάδα
  9. katabran
    Οκτ. 12, 2010 @ 19:11:14

    σε θαυμάζω , να το ξέρεις!

    Απάντηση

Σχολιάστε

