Λόγια Αντρών

Λόγια Αντρών

Κανένας
δεν θα σε αγαπήσει όπως εγώ

Δηλαδή; γιατί
δεν θα με αγαπήσει κανένας. Ή είμαι
αξιαγάπητη και επομένως πολλοί μ αγάπησαν
και πολλοί θα μ αγαπήσουν, ή είμαι για
φτύσιμο και εσύ που μ αγάπησες είσαι


Αν
και με περιβάλλει πλήθος γυναικών εγώ
εσένα θέλω!

Μπα! Δεν είναι
φυσικό να με ξεχωρίσεις; Μόνο αν ήμουν
μοναδική γυναίκα στον κόσμο ήταν επόμενο
να μ ερωτευτείς;


Εσύ
χάνεις (που δεν…)

Για κάτσε ρε
φίλε. Τι χάνω; τα “προσόντα” σου; τις
τεχνικές σου; τόσο προικισμένος και
μοναδικός είσαι; Και γιατί δηλαδή χάνω
εγώ που δεν ενδίδω στον έρωτά σου, και
όχι εσύ…


Η
γυναίκα πρέπει να δημιουργεί ερωτική
ατμόσφαιρα! Κατάλληλα εσώρουχα, φωτισμό,
μουσική,….

Α! μάλιστα! Για
να δούμε την γυναίκα στην ηλικία των 45
περίπου. Αφού ξυπνήσει και ετοιμάσει
τα παιδιά για το σχολείο και φροντίσει
για το φαγητό, τρέχει στην δουλειά. Ενα
εξουθενωτικό οκτάωρο, πιθανόν με
ορθοστασία και αν όχι τότε ίσως με πολλές
ευθύνες. Τα παιδιά στην εφηβεία, με τους
προβληματισμούς τους, τα ρούχα τους, το
διάβασμά τους, τα ερωτήματα τους για
επαγγελματικό προσανατολισμό, τα
φροντιστήρια και τις εξετάσεις τους.
Οι παππούδες με τα εγκεφαλικά τους,
ζάχαρο, πίεση, χοληστερίνη, προστάτη.
Κλιμακτήριος της γυναίκας αλλά και του
άντρα. Η ίδια χρειάζεται γενική συντήρηση,
τα δόντια, τα μαλλιά, το δέρμα, τίποτα
πια δεν είναι όπως πρώτα. Μαστογραφία
κάθε χρόνο, test pap επίσης…
Επαγγελματική ανασφάλεια, ψυχολογικά
προβλήματα…
..και
βέβαια να δημιουργήσει ατμόσφαιρα! Δικό
της αποκλειστικό καθήκον!

Αν όχι, τότε ο
άντρας δεν θα φταίει που θα ψάχνεται
και θα καταφύγει στο σπίτι μιας άλλης.

Μα δεν φεύγει
γιατί του λείπουν οι μαύρες και κόκκινες
δαντέλες, απλά ξεφεύγει απ τις ευθύνες….


Δεν
υπάρχει πια η “φλόγα” γιατί η γυναίκα
μου έχει κυτταρίτιδα, χαλάρωσε το σώμα
της, όλη μέρα τρέχει…

Το δικό σου το
σώμα το είδες στον καθρέφτη;

Η “φλόγα” δεν
σβήνει φίλε αν την συντηρείς. Η σχέση
και η αγάπη καλλιεργούνται.


18 Σχόλια (+add yours?)

  1. Αγριάδα
    Αυγ. 02, 2010 @ 17:01:08

    Με αφορμή το ποίημα ενός φίλου 🙂

    Απάντηση

  2. Αλέξανδρος
    Αυγ. 02, 2010 @ 17:32:16

    Η εμφανιση δινει ευκαιριες! Ο χαρακτηρας κρατα! Νομιζω πως στο περασμα του χρονου οι ανθρωποι αλλαζουν προτεραιοτητες και ρυθμους! Καπου εκει ειναι μαλλον το μυστικο! Ενας φρεναρει λιγο αλλος ανοιγει, αν θελουν το μαζι! Δε τραβαμε με το ζορι τον αλλο, απλα φρεναρουμε λιγο μεχρι να ρθει…

    Απάντηση

  3. EL NIONIO
    Αυγ. 02, 2010 @ 17:49:29

    Δε τα χω πει ποτέ…..ρε λες ναμαι γκεη…????

    Απάντηση

  4. espectador
    Αυγ. 02, 2010 @ 17:55:31

    Αμαν…τι ηταν αυτο? 🙂

    Απάντηση

  5. Τσουκνιδιτσα
    Αυγ. 02, 2010 @ 18:17:19

    Πέστα για να μην τα πω…………..Καλησπέρα σας!!!

    Απάντηση

  6. Αγριάδα
    Αυγ. 02, 2010 @ 18:35:44

    Δεν πιστεύω να χρειάζεται διευκρίνιση οτι ο καλός μου δεν έχει καμιά σχέση με τέτοιες νοοτροπίες. Μανάρι μου εσύ!!!

    Απάντηση

  7. thalia
    Αυγ. 02, 2010 @ 19:33:46

    Αχ………Αθηνά μου ………ο χρόνος αφήνει τα σημάδια τουχωρίς να κάνει διάκριση φύλου!!!!!!!!!!Καλό σου ξημέρωμα.

    Απάντηση

  8. Bio-Μπαξές
    Αυγ. 02, 2010 @ 21:07:12

    Κάπως έτσι τα έχω ακούσει. Ευτυχώς ακόμα δεν τα έχω βιώσει…Αλλά έχω χρόνια μπροστά μου . Λες;;;;;;;;

    Απάντηση

  9. Thanasis-
    Αυγ. 02, 2010 @ 21:40:15

    Στην ζωή ή είσαι αξιαγάπητος ή δεν είσαι…Αυτός ή αυτή που σε παντρεύεται ή σε δέχεται για σύντροφο ετών,απλώς σε ανέχεται για μια σειρά λόγους…Αιώνιο δεν είναι τίποτα ,πόσο μάλλον μια νεανική αγάπη….Προϊόντος του χρόνου δημιουργείται η αγάπη της μακράς συμβίωσης που έχει πάρα πολλά στοιχεία στοργής….

    Απάντηση

  10. vivi
    Αυγ. 02, 2010 @ 23:02:23

    Πέστα Αθηνά..μαζί σου!!!Φιλιά!!!

    Απάντηση

  11. Georgia
    Αυγ. 02, 2010 @ 23:39:34

    ΩΧ…ΕΛ μου εσυ γκεη …..θα πεθανωω,,,,<<Κανένας δεν θα σε αγαπήσει όπως εγώ..>> .ενα κλισε που δεν εχει βαση πλεον… μια γλυκεια καλημερα σε ολους!!

    Απάντηση

  12. Αγριάδα
    Αυγ. 03, 2010 @ 05:19:24

    Ελένη και Γεωργία, ο άνθρωπος βιώνει μέχρι τέλους. Πολλά μπορεί να σας έλθουν και προπαντός κάποιος που θα σας πει <<Κανένας δεν θα σε αγαπήσει όπως εγώ..>> Βιβή στην πραγματικότητα ανασφαλείς είναι οι άντρες και αυτή η ανασφάλειά τους εκδηλώνεται με διάφορους τρόπους.Και φυσικά συμφωνώ με τον Θανάση οτι η νεανική αγάπη, που κατά τη γνώμη μου μπορεί να είναι και κατά φαντασίαν, μεταλλάσεται σε πραγματική αγάπη και στοργή.

    Απάντηση

  13. Αγριάδα
    Αυγ. 03, 2010 @ 05:20:51

    Θάλεια, άντρες και γυναίκες έχουμε τις παραστάσεις και τα βιώματά μας. Αρκεί αυτά να μετατρέπονται σε εμπειρία ζωής και όχι να αφήνουν πληγές.

    Απάντηση

  14. katabran
    Αυγ. 03, 2010 @ 06:59:41

    πιστευω πως ολοι, αντρες & γυναικες πρεπει απαραιτητα και υποχρεωτικα να περνανε απο κρας τεστ με θεμα "θελετε να ειστε μαζι και γιατι;" καθε δεκα χρονια εγγαμου βιου.το τεστ θα το επιβαλλει το κρατος!καλημερα

    Απάντηση

  15. ALEKOS
    Αυγ. 04, 2010 @ 15:52:35

    για καποιους εδω μέσα όνομα και μη χωριο που λένε πως δε τα έχουν πει ποτε αυτά τα λόγια ωφείλω να πω πως χρησιμοποιούν άλλο είδους ατακες…..τυπου.."και που είπαμε πως πέφτει το εξοχικό σου?","έχεις αδελφια ή στα αφήνει εσενα όλα ο πατερας σου?".."βρε μωρο μου επειδή έχω σφιξίματα μήπως να ρευστοποιούσαμε εκεινο το κτηματακι σου?"….που παμε που παμε???

    Απάντηση

  16. Αγριάδα
    Αυγ. 04, 2010 @ 16:31:03

    Α!!! Αλέκο, αυτές είναι άλλου τύπου ερωτήσεις που ποτέ δεν γίνονται στα ίσια. Εγώ πάντως τέτοιες εμπειρίες δεν είχα ποτέ…Και όμως θυμήθηκα κάποιον που έλεγε στην παρέα να ακούνε τα κορίτσια "συνεταίρο στο πορτοφόλι μου θα πάρω;" Απ ότι έμαθα πήρε κάτι χωράφια να βόσκει…

    Απάντηση

  17. espectador
    Αυγ. 06, 2010 @ 09:25:24

    Καρδια μου ξεχασες την mercedes που μου αγορασαν τα αδελφια σου οταν παντρευτηκαμε 🙂

    Απάντηση

  18. Αγριάδα
    Αυγ. 06, 2010 @ 16:12:01

    χα χα! και πως μεταλάχτηκε σε SKODA?

    Απάντηση

Σχολιάστε

