Σύντομες μαγειρικές διαδρομές 3-Πράσα αβγολέμονο

Σύντομες μαγειρικές διαδρομές 3

Πράσα αβγολέμονο

… πάλι πράσα; θα πείτε. Μα βέβαια το καλύτερο λαχανικό!

(βγάλτε πρώτα ένα αβγό και ένα λεμόνι απ το ψυγείο)

 

Παίρνουμε μερικά πράσα και αφού τα καθαρίσουμε τα κόβουμε όπως δείχνω στη φωτογραφία

Τα πράσινα φύλλα τα ψιλοκόβουμε, και τα βάζουμε στην κατάψυξη. Μπορούμε να τα βάλουμε πάλι σε κάποια ομελέτα, ή σε οποιοδήποτε φαγητό αντί για κρεμμύδι.

Σε ένα βαθύ τηγάνι με λίγο λάδι, βάζουμε μερικούς κόκκους σιναπιού και κύμινου. Τι θα πει που να τα βρείτε, να εφοδιαστείτε.


Όταν αρχίζει να μας σπάει τη μύτη η μυρωδιά τους, βάζουμε και τα πράσα σε μία σειρά, και τα γυρνάμε να ξανθίνουν απ όλες τις πλευρές.


Ρίχνουμε τώρα μισή κούπα ζεστό νερό, αλάτι, κύμινο και πιπέρι, χαμηλώνουμε τη φωτιά και τα αφήνουμε σκεπασμένα να βράσουν περίπου μισή ώρα.

Ετοιμάζουμε αβγολέμονο, το ρίχνουμε και σκεπάζουμε να “δέσει” το φαγητό.

 

Γίνεται δύο πιατάκια, άντε τρία. Αλλά με λίγο τυρί και μπόλικο ψωμί που  φτιάχνουμε με τα χεράκια μας απολαμβάνουμε ένα νόστιμο γεύμα.

 

Τι; σας βάζω δύσκολα με το ψωμί; και όμως θα σας αποδείξω άλλη φορά ότι είναι πολύ εύκολο.

 

 

12 Σχόλια (+add yours?)

  1. filomila
    Νοέ. 02, 2010 @ 18:59:09

    Τι να πώ γλυκειά μου αγριάδα,αυτό το λαχανικό το έμαθα ,δυστυχώς όχι απο το σπίτι μου, αργότερα και είναι τόσο νόστιμο ,σίγουρα θα το δοκιμάσω και θα σου πώ τι εύτιαξα .Νάσαι καλά

    Απάντηση

    • agriada52
      Νοέ. 03, 2010 @ 06:51:27

      Αναρωτιέμαι Φιλομίλα μου τι τρώγατε στο σπίτι 🙂 Με σνίτσελ μεγάλωσες; Αλλες εποχές! Μου εδωσες ιδέα και την επόμενη φορά θα σας φτιάξω.

      Απάντηση

      • filomila
        Νοέ. 09, 2010 @ 07:07:50

        Καλημέρα καλή μου ,με βροχή και μπουρίνι αλλά δεν πειράζει και αυτός καιρός του θεού είναι, το σπίτι μου το πατρικό ηταν κέντρο διερχομένων ,πολύ φιλόξενο και πολλά τραπέζια, όπως καταλαβαίνεις τα εδέσματα ήταν αρνάκι ( έχω ένα φίλο που δηλώνει χορτοφάγος ,γιατί λέει πώς τρώει μόνο αρνάκι που τρώει …χορταράκι ….)και πολλές πίτες που ήταν η σπεσιαλιτέ .Το πράσο δεν το είχαν πουθενά ,και δυστυχώς δεν έχω τώρα κανένα για να ρωτήσω γιατι.Ευτυχώς για με΄να ,παρ’οτι για το στομάχι μου το προβληματικό δεν είναι εύπεπτο, μου αρέσει αφάνταστα και όπου το βρίσκω το ..περιποιούμε.

  2. ΑΙΟΛΟΣ
    Νοέ. 02, 2010 @ 20:06:35

    Θα το δοκιμάσω Αθηνά μου και θα το φάω στην Υγειά σου !!!

    Απάντηση

  3. vaniastrifis
    Νοέ. 02, 2010 @ 21:26:36

    Καλησπερα Αγριαδα μου!!!Αφτο που θαυμαζω σε σενα..ειναι οτι με ελαχιστο κοστος,καταφερνεις και μαγειρευεις φαγητο..Και ηρθα και γω κ@πανος να γραψω…για σαλατα ποθ χρειαζονται βασιλικα εξοδα….δεν εχω φαει τα πρασα με κανεναν αλλο τροπο εκτος απο πρασα με κρεας..που ειναι υπεροχο..και στις σπανακοπιτες…Θα το δοκιμασω παντως…Καλο βραδυ!!

    Απάντηση

  4. thaliak1
    Νοέ. 02, 2010 @ 23:55:54

    Αγριάδα μου ,όταν προβληματίζομαι για το αυριανό φαγητό ,
    ανατρέχω στη σελίδα σου……..
    Νάσαι καλά καλή μου……………….

    Καλό ξημέρωμα.

    Απάντηση

  5. espectador
    Νοέ. 03, 2010 @ 16:29:49

    Στο σπιτι μας καταφερνουμε (λεμε τωρα) τα απλα υλικα να τα μετατρεπουμε σε μικρα ποιηματα. Εγω παντως εχω αναλαβει την….μακαροναδα (οταν με αφηνει το λουμπαγκο) 🙂

    Απάντηση

  6. Vivi
    Νοέ. 05, 2010 @ 23:21:36

    Αχ βρε Αθηνα…αντε να κάνω δίαιτα τωρα με τις ωραίες σου συνταγες που ανοιγουν την όρεξη…..μου βάζεις ιδεες!!!!!!
    Καλή σου μέρα!!!!

    Απάντηση

Σχολιάστε

