Σύντομες μαγειρικές διαδρομές- 5

Ένα σέλινο! Μα τι σέλινο!

Πολλές φορές στη λαϊκή αγορά ή στο σούπερ μάρκετ βλέπετε κάτι τέτοιες μεγάλες σελινόριζες και αναρωτιέστε τι μπορείτε να κάνετε.

Εκτός απ το χοιρινό κρέας με σέλινο και αβγολέμονο, σας προτείνω ένα εύκολο ορεκτικό που μπορεί με λίγο ψωμάκι να γίνει ένα ελαφρύ γεύμα.

Λοιπόν,

καθαρίζουμε το σέλινο με προσοχή, καλύτερα ακουμπώντας το στην επιφάνεια κοπής και περνώντας το μαχαίρι από πάνω προς τα κάτω όπως κόβουμε το ψωμί

το κόβουμε σε φετούλες

βάζουμε τις φετούλες σε ένα πυρέξ με καπάκι, έτσι ώστε να αφήνουν λεπτά κενά μεταξύ τους, και τρίββουμε μπόλικο τυρί φέτα επάνω στις φετούλες σέλινου


Αν το σέλινο παραήταν μεγάλο και μας περισέψει, το κόβουμε σε κύβους και το βάζουμε με νερό και λεμόνι σε ένα βάζο για να το χρησιμοποιήσουμε σε άλλο φαγητό


Συνεχίζουμε ρίχνοντας τριμμένη φρυγανιά

και λίγο λαδάκι, εμένα μου ξέφυγε παραπάνω γιατί ήθελα να φωτογραφηθώ

και το σκεπάζουμε

Το ψήνουμε περίπου 15 λεπτά στο φούρνο μικροκυμάτων και είναι έτοιμο.


Αν δεν έχετε εμπειρία με τα μικροκύματα, υπάρχει και ο κλασσικός φούρνος, αλλά εκεί θέλει περισσότερη ώρα, οπότε ελέγχουμε ενδιάμεσα.

Δεν χρειάζεται νερό, αλλά μένει σκεπασμένο και βγάζει το δικό του υγρό.

 

 

13 Σχόλια (+add yours?)

  1. silia
    Νοέ. 21, 2010 @ 19:32:54

    Ενδιαφέρον ….
    Θα το επιχειρήσω , με την πρώτη ευκαιρία .
    Μου αρέσουν τα … εύκολα-γρήγορα-νόστιμα-υγιεινά .

    Απάντηση

  2. thaliak1
    Νοέ. 25, 2010 @ 18:27:59

    Οταν σκέφτομαι το αυριανό φαγητό,
    ανατρέχω στη σελίδα σου.
    Νάσαι καλά Αθηνά.

    Απάντηση

    • agriada52
      Νοέ. 27, 2010 @ 07:26:12

      Καλημέρα Θαλεια. Άργησα να εγκρίνω τα σχόλια, δεν πηρα τον αέρα του wordpress ακόμα. Και καλά του Espectador, του το λέω και προφορικά, αλλά δεν ξέρω τι να κάνω ώστε να μην χρειάζεται έγκριση το σχόλιό σου.
      Φιλάκια

      Απάντηση

  3. espectador1
    Νοέ. 26, 2010 @ 09:48:00

    Δεν συγκινησες με το σελινο σου καλη μου. Απ οτι φαινεται μονο σε μενα αρεσει 🙂 Βαλε τιποτα μπριζολες την αλλη φορα 🙂

    Απάντηση

    • agriada52
      Νοέ. 27, 2010 @ 07:30:24

      Η επόμενη σύντομη μαγεική διαδρομή, ίσως να είναι ένα γουρουνόπουλο κατ ευθείαν στη σούβλα, και τρώγοντας να αφαιρούμε πέτσες και εντόσθια 🙂

      Απάντηση

  4. filomila
    Δεκ. 01, 2010 @ 10:16:53

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΓΡΙΑΔΑ ΜΟΥ ΗΜΕΡΗ ,ΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ ,ΑΠΛΩΣ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΙΣ ΑΝΑΥΔΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ,ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΟΥΜΕ Η ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΛΑ ,ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ, ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΑΣ ΕΙΣΗΓΑΓΑΝ Σ’ΕΝΑ ΚΟΣΜΟ ΠΕΡΙΠΛΟΚΟ ,ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟ, ΑΣΑΦΗ ,ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣΧΗΜΟ ,ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΔΥΟ ΦΥΛΛΑ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΝΤΕ,ΤΑ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΜΑΣ ΒΑΖΟΥΝ…….ΣΕ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ,ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ Η ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ;ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ….ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΟΙ ΑΜΟΙΡΕΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΣ ΝΑ ΛΥΣΟΥΜΕ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΘΕΩΡΗΜΑ….ΤΟΥ ΑΠΛΟΥ ΦΑΓΗΤΟΥ .ΑΝΤΕ ΚΑΛΗΜΕΡΑ

    Απάντηση

    • agriada52
      Δεκ. 03, 2010 @ 06:05:56

      Filomila μου, όχι άναυδες αλλά άναυδους 🙂
      Απευθύνομαι και στους άντρες του χωριού μας, που όταν μπαίνουν στην κουζίνα χρησιμοποιούν ότι υλικό κυκλοφορεί με αποτέλεσμα; Υλικά για μια “σαλάτα” με τα οποία μπορείς να φτιάξεις το μενού της εβδομάδας. Καλή ιδέα αυτή, με τα υλικά μιας σαλάτας ε;

      Απάντηση

  5. biobaxes
    Δεκ. 02, 2010 @ 18:42:30

    Τι master και τι top chef μας λένε μετά…
    Εδώ έχουμε την super chef μας!!!!
    Μπράβο βρε αγριάδα μας!

    Απάντηση

    • agriada52
      Δεκ. 03, 2010 @ 06:05:25

      Ελένη μου έχετε την fast chef!

      Απάντηση

    • filomila
      Δεκ. 06, 2010 @ 14:25:38

      Καλησπέρα γλυκειά μου,λέω άναυδες γιατι οι άνδρες του …δικού μου χωριου δεν ξέρουν τίποτα ,και γώ για αντίδραση ,έχω τρείς γυιούς, τούς έμαθα να τα κάνουν όλα,και η αντιμετώπιση; θα σας μπούν ρε καβάλα οι γυναίκες….αυτά να μην πώ άλλα .Εγώ όμως λέω να κάνω ευτυχισμένες νύφες να τα βρίσκουν έτοιμα κι’αν δεν το έκτιμήσουν ,κακό του κεφαλιού τους.

      Απάντηση

  6. vaniastrifis
    Δεκ. 08, 2010 @ 19:54:39

    Αθηνα μου…για να πω την αληθεια δεν εχω φαει ποτε σελινοριζα….Εκτος απο μερικα κομματια..οταν εφτιαχνε η μανα μου κρεας με σελινο.Μου την χαλασε λιγο ο φουρνος μικροκυματων..αλλα μετα ειδα οτι φηνεται και στο κλασικο φουρνο!!!Δεν το ζεματας καθολου το σελινο?μαλακωνει με το ψησιμο?

    Απάντηση

    • agriada52
      Δεκ. 09, 2010 @ 11:43:31

      Γεια σου Γιάννη
      Η αρχική συνταγή λέει λίγο βράσιμο και στον κλασσικό φούρνο. Αλλά χάνει πολύ από νοστημιά και βιταμίτες και μεταλλικά στοιχεία, φεύγουν μαζί με το νερό. Γι αυτό το δοκίμασα στα μικροκύματα, και γίνεται απείρως πιο γλυκό και αρωματικό. Θέλει λίγη πείρα αλλά και αν αποτύχει μια φορά, δεν χάλασε ο κόσμος. Εγώ τρώω και τα «αποτυχημένα»

      Απάντηση

Σχολιάστε

